دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

حسرت

 
 
 
 
  حسرت  
 
 
 
 
گذارم  نام  خود   یکباره ؛؛حسرت؛؛
 
 
 
 
که شاید  آورم   ؛؛غم؛؛  را به غیرت
 
 
 
 
 ز حرمان   گر   بخود  نامش   گذارم
 
 
 
 
نباید   ؛غم ؛  شود  حیران ز حیرت
 
 
 
 
 
چنا ن   آورده ؛ غم ؛ بر   روزگارم
 
 
 
 
 
که دیگر  روز وشب  برخود ندارم
 
 
 
 
 
چنان  امید ء‌ من    درهم    شکسته
 
 
 
 
 
که   در نومیدی خود ، در حصارم
 
 
 
 
 
  ز دنیا  و جهان  ،  حیرانم   ومات
 
 
 
 
 
   براین ؛ بازند گی ؛ هیهات هیهات!!!
 
 
 
 
 
  که  ناگه  آنچنان   روزم   سیه   شد
 
 
 
 
 
که  منهم خود شدم ، جزئی ز اموات
 
 
 
 
 
گرفته     آرزویم     با    جسارت
 
 
 
 
 
کمی  ته مانده را  ؛غم؛  کرده غارت
 
 
 
 
 
چنان  روح  و  دلم  ،  درهم شکسته
 
 
 
 
 
که  دل  افتاده  در رنج   و  مرارّت
 
 
 
 
 
ولی نه !!!   از چه من از پا درا ُفتم
 
 
 
 
 
 
چرا   از عّزم  خود اینگونه  گفتم؟؟!!
 
 
 
 
 
بباید  دل   شود   همچون   نهالی
 
 
 
 
 
که گوئی از دل سنگی شکُفتم !!!
 
 
 
 
بباید   زنده    باشم   ،  پا   بگیرم
 
 
 
 
نصیب ء  خود  ز این  دنیا  بگیرم
 
 
 
 
 
نباید   تن   دهم      بر     ناامیدی
 
 
 
 
 
نباید     دیده   از   فردا    بگیرم!!!
 
 
 
 
 
هنوزم    در  جهانم   زنده   هستم
 
 
 
 
 
  به قلبی پرطپش در سینه ؛؛هستم؛؛!!
 
 
 
 
 
هنوزم     زنده   با     آینده    هستم
 
 
 
 
چنین   باید  شدن در زندگانی
 
 
 
 
 
که   بتوانی  در  این   دنیا بمانی!!!
 
 
 
 
به شوقی   زیستن   راه   امید است
 
 
 
 
چنین!!! سرشاری از شور جوانی!!!
 
 
 
 
۱۳۶۲/۱۱/۱
 
 
 
ســـروده  ء فـــرزانه شــــیدا
 
Farzaneh Sheida 
 
 
فرشته ها می گریند آنگاه که انسان
 
 
عروسکی بیش نیست
 
 
 
 توجه : لطفا باین سایت سر بزنید
 
 
 
یکی بگه چرا هیچکس توی ایران نیست بداد اینها برسه
 
 
 
 کجاست حس انسانیت وانسان دوستی
 
 
 
اونهم در کشوری که هوار همه در ادعای همه چیز بالاست
 
 
 
خوب اینجا وقتشه فقط نشون بدید انسانید .همین!
 
 
 
بیش از این کسی ازشما چیزی نمیخواد
 
 
 
فقط یه جو انسانیت فقط یه جو!!!
 
 
 
چنین اتفاقاتی در تمامی دنیا رخ میدهد
 
 
 
 اما چشم بستن وگذشتن
 
 
 
همپایه با  ارتکاب به  این جرم است!!! :
 
 
 
 
 
در باب این مطلب شعری در آشیانه شعر
 
 
پست شده است
 
 
 
حضور هریک از شما دوستان نماینده
 
 
 
همدلی ، پشتیبانی و حمایت از  این کودکان است
 
 
 
تا شاید صدای این مظلومان  به مقامات بالاتر برسد:
 
 
 
ممنونم
 
 
آشــیانه شــــعر:
 
 
 
  آنچه را بر خود نمی پســـندی بر دیگران مپسند
 
حضرت علی علیه السلام
نظرات 2 + ارسال نظر
سمیر سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سلام
دوست عزیز
طبع زیبا و لطیفی داری
از این که بهم سر زدی ممنونم
اگر تمایل به تبادل لینک داشتی بهم بگو
خوشحال میشم
موفق باشی و همیشه عاشق
یا حق

رضا جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.oghabchakad.blogfa.com

عزیزم عالی بود دوست دارم در اینده نزدیک پیشرفت چشمگیری داشته باشی قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد