دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

نفس

 
نفس

==================
 
نفسی به قدرت باد صبا
 

گر دهد بر دل من یّکه خدا
 

طی شود فاصله های منو تو
 

او رساند بتو پیغام مرا
 
 
کی بگوشت برسد آه دلم
 

آه من گرچه بلند است ورسا
 

چون صبا گر نفسم قدرت داشت
 

میدهم از دل خود برتو ندا:
 

که تو ای یار دلم آگه باش
 

 که فتادم به غمی کنج سرا
 

غافل از یار مشو حیف خوری
 

تک نگاهی بدل من بنما!
 

در سراشیبی مرگم مدّدی
 

تا بگیرم  زتو درمان وشفا
 

"وصل" را گو که شتابد بدلم
 

تا ببینم رخ زیبای ترا!
 

تا سحر دیده به بیداری واشک
 

سینه خونین ودودستم بدعا
 

از خدا حاجت دل را طلبم
 

روز وشب دم بدم ودر همه جا
 

چشم من از چه نشد کور ز اشک
 

اینهمه اشک کجا بوده کجا؟؟!!
 

اه این سینه مرا کُشت به هجر
 

 زینهمه درد دلم مُرد ..بـــیا !!!!
 
 
 
ف.شیدا
 

1362/12/3 چهارشنبه اسفندماه
 
 
 
نظرات 9 + ارسال نظر
ابزار و کدهای رایگان وبلاگ چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://code-weblog.blogsky.com

سلام
اینم از امکاناتی مثل : فال حافظ – جک اتفاقی – اس ام اس اتفاقی – قالب های زیبا – نمایشگر مشخصات کاربران – آمارگیر و تعداد افراد آنلاین - نمایشگر جدیدترین خبرهای لحظه ای ایران و جهان و ... برای شما ...
همین الان خودت بیا .http://code-weblog.blogfa.com
بیش از 21000 نفر از این ابزار دارن توی وبلاگهای خودشون استفاده می کنن که تو هم می تونی یکی از کاربران جدید این ابزار رایگان باشی .


ابزار رایگان برای وبلاگها
http://code-weblog.blogfa.com
http://code-weblog.blogsky.com

بهروز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ http://sokotoman.blogfa.com

فرزانه عزیز سلام . ممنون از لطفت نوشته های من هر چی باشه به پای دلنوشته های شما نمیرسه . از اینکه منو مورد لطفت قرار دادی ممنون . ضمناٌ من تا حالا تو این وبلاگ نیومده بودم . قالب زیبایی داره که نوشته های زیباتر شما رنگ و بوی جالبی بهش داده . موفق باشی . بهروز

صلاح الدین احمد لواسانی - هندی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ

با سلام و احترام
سپاسگزارم از محبت شما.
متاسفانه به چه دلیل نمیدانم. اما امکان پیام گذاشتن در شعر نو بدلیل اختلال صفحات برایم مهیا نیست . ظاهرا این فقط مشکل من است چون میبینم دوستان مرتب برای من پیام میگذارند. از این بابت پوزش میخوام و خواهش میکنم. این مطلب را برای دوستان دیگر مثل جناب آقای عراقی هم توضیخ دهید و پوزش من را ابلاغ بفرمایید.
در مورد قسمت هایی از رمانم که نتوانسته اید کپی تهیه کنید . خواهش میکنم. ایمیل خود را برای من ارسال نمایید چون من نشانی پست الکترونیکی شما را ندارم. حتما در اسرع وقت خدمتتان تنقدیم خواهم کرد.
با سپاس و احترام مجدد

صلاح الدین احمد لواسانی - هندی


محمد جاوید شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://avayekhial.com

سلام

عجب وبلاگ خوبی داره شیدا
به جا آمد حسابی حال ماها

از ابراز لطفت در شعر نوممنونم

مهدی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.khandagh.blogfa.com


_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


راستی نظر یادت نره هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

علیرضا و محمد رضا یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ http://HAMIDVAALIU.BLOGFA.COM

وطن
امروز سیاه پوشه وطن چون که عذاداره وطن
وطن غرق سیاهیه پر از ادم سیاسیه
وطن یعنی صلح وصفا نه جنگ و شلیک وصدا
گفتی صدا کدوم صدا نمی زارن حرف بزنیم

نمی زارن با هم بگیم نمی خواهیم ظلم در خفا
ایران ما دادند به باد این ادمها به اسم خدا
ادم های ساده مونو فرستادند جنگ با خدا
اما دگر من وشما باید با هم یکی بشیم
چون که ماها خوب می تونیم بشکنیم حربه ی سیاه شاعر:علیرضا اقاابراهیمییان
وبلاگ:HAMIDVAALIU.BLOGFA.COM
ایمیل:ABADANU2@YAHOO.COM
لطفا این شعر را در وبلاگتون هر چه سریعتر بنویسید و برای دوستان خود هم بفرستید.و به وبلاگ من هم سر بزنید.
من الان روی خطم1387/2/15 ساعت:20:30
وبلاگت عالیه توپه توپه امیدوارم موفق باشی همیشه ومارا از یاد نبرید.
من تبادل لینک می کنم دوست داشتی خبرم کن
ضمنن شعر بالا برای سایت خصوصی و افرادی که با استاد داریوش اقبالی در ارتباط اند فرستاده شده ودر مراحل اولیه مورد تائید قرار گرفته توسط شاعران او از نظر لحن و قافیه یا درسال 88 یادرسال89 درصورت تائید نهائی خوانده می شود. البته داریوش خواننده سخت گیری در مورد اشعار خود است
وبرای همین است که بهترین خواننده شده ولقب صدای زخمی ایران را داراست
.لطفا برای خبر دادن نوشتن شعر من در وبلاگ خوب خودتون در قسمت نظرات وبلاگ من ضمن دادن نظر مرا با خبر کنید.
با کمال تشکر.

علی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.ajafari.blogfa.com

سلام
زیبا بود.شاد باشید.

امیر غفاربیگی (اردشیر) یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ http://MAFSHOO.BLOGFA.COM

سلام
شما هم زیبا می سرایید با اینکه در کشوری دیگر به سر می برید اما اصالت خویش را حفظ کرده اید

بهروز یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://raamiz.blogfa.com

سلام!!!!!! به به به !!!!!! چی وبی عزیزم بهت تبریک میگم.

و ممنون از گل قشنگت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد