دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

نمیدانم ..تا..هر..چه...پیش آید!!!...؟؟؟(یادگاری)

habitatet
 
 نمیدانم ..تا..هر..چه...پیش آید!!!...؟؟؟

_____________________________________ :
 

خزان بر باغ قلبم   سایه افکنده به صد خواری
 

 نمیدانم چه پیش آید؟
 

 نمی خواهد ببارد آسمان یک قطره  رویای بهاری!
 
 
گو چه پیش آید؟!
 
 
نگارم رفت ودل افتاده  آخر، درغم   وزاری
 
 
بگوآخرچه پیش آید؟
 
 
 
بهارم سر شد اندر، ناله برگ دلم، دربیقراری
 
 
 تا چه پیش آید؟!
 
 
 بدنبال رهی آواره ام در  کوچه ی شب زنده داری
 

 هر چه پیش آید!!
 
 
 شکستم هر دمی در خلوت شبهای تاریکم  به تاری
 
 
تا چه پیش آید؟!
 
 
 شدم  خاکسترعشقی ، نشسته دردم ودود و غباری
 

 گو چه پیش آید؟!
 
 
 در این غمها شداین  دل هم،  زخود حتی،  فراری
 

 تا چه پیش آید؟!!
 
....
 
ولی بس باشد این دیگر، ببینم  سینه را، در سوگواری
 

 هر چه  پیش آید!!
 
 
 رهانم سینه را زین پس   دگر زین   بیقراری
 

تا چه پیش آید!
 
 
 رهم این د یده را از سوزش چشم انتظاری
 
 هر چه پیش آید!!
 
....
 
دهم زین پس به امیدی... به قلبم باز دلداری
 

 چه پیش آید!!؟
 

 به اشکم  میدهم ... ا مید  دل را  ، آبیاری
 

 هر چه پیش آید!!
 
 

 گلی می رویم.... اندر  گلشن ... امیدواری‌
 
 تا چه پیش آید!!
 

 هرآن آید مرا در حسرت هر لحظه اینسان  جانسپاری
 
 وه چه خوش آید !
 
 

 نگه دارم دلم را از برایش* یادگاری *
 

 تا چه پیش آید!!!
 
  
 
۱۶اسفند ۱۳۶۶
 
 
ویرایش ۱۳۸۷ *
 
 
 ف.شیدا - فــــرزانه شــــیدا
 
  

Farzaneh Sheida

 

vår meadow med hvit sommerfugler

نظرات 2 + ارسال نظر
ارتباط سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

http://payedarlovem.blogfa.com/

قزللو سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ق.ظ http://as86gol.blogfa.com

با سلام .
فرزانه ی عزیز . از فردا اول خرداد ددو شعر آخر شما برای نقد در صفحه های خانه ی نقد قرار خواهد گرفت. می دانی که من در نقد شعر تعارف نمی کنم . پیشاپیش عذر خواهی می کنم . شخصیت شما جدا از شعر مورد احترام است .
در ضمن برای آگاهی دوستان و اعضای خانه ی نقد می توانید با نام و نشانی خانه ی نقد این نوشته را در وب لاگ ها قرار دهید:
با درود. هفتمین شماره ی خانه نقد به نقد و تفسیر شعرهای فرزانه ی شیدا اختصاص یافته است . منتظر نقد و بررسی شما دوستان فرهیخته هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد