دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

واژه های سکوت

 

 

 

 

 خیره در فضا , در میان گذر آرام باد
در بیصدائی گامهای ابر

در پرواز پرنده ای از میانه های سکوت
در بال بالهای سبز وآبی پرواز,
درنوک قرمز نغمه خوان ِ مانده در خاموشی ,
... درگامهای آرام ِ, رهگذرِ سر درگریبان سرما
خلوت اندیشه ها« سکوت را »برهم میزند
اما در بیصدائی ها....
انگار واژه ها مرده اند
وکوچه ,بی زمزمه ی رود
بی صدای پرواز
در بیصدای محض دلها ...لبها وحوصله ها
در پشت شال گردن تنفس ...
گرمی گرفته از ,تند تند,نفس زدنهای زمستانی لب ,
درگامهای شتاب زده ی بی پناه در سردی ,
نیشخند تکّبر میزنند
آخر واژه ها مرده اند
وآن واژه های ,مانده در اندیشه ی سرد نیز...
....
روح نیز... شتابان میدود ,بسوی خانه ی گرمِ بخاری ها
....خانه های تنها
انگار واژه ها مرده اند

آری واژه ها مرده اند,در فصل سرد اندیشه ها
که سکوت را دوست میدارند
....
ومن ! ...من بازی میکنم ...باواژه های درد ...
درسردی اغما گونه ی آدمی

چه کسی...چه کسی بعد ازاین حامی بی کسی تنهائی

حامی خلوت دلها باشد؟!
فرزانه شیدا
پنجشنبه 24 دی ماه سال1388
 

 

 

پنجشنبه 24 دی ماه سال1388 

 فرزانه شیدا
Farzaneh Sheida-f.sh

 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
s@rv پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ http://sarvenaz.blogsky.com/

سلام سرکار خانم فرزانه شیدا
بادرودی دیگر خدمت سرکار استاد عزیزامشب ازروی وب پوریا عزیز آدرس وب شما دیدم وخواستم اولا عرض ادب کرده باشم . ازاینکه مدتی است درشعر نو تشریف ندارید صمیمانه عرض کنم دلتنگ شدم . البته من شاعر یا نویسنده نیستم که بخود ببالم تنها بعنوان یک دوست عرض ادب کردم .
خوب مدتی نوشته هائی بعنوان شعر به سایت دادم ودوستان هم باگلهای کاغذی ودست های تو خالی تشویق وتمجید کردند وازفردا قصد دارم چندروزی هرچند کوتاه استراحت کنم تا خدا چه خواهد . خوشحال شدم که ازاین طریق توانستم عرض ارادتی کرده باشم
همیشه پویا وسرفراز بمانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد