دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

محبت ِدل هدیه ای زیبا ودوست داشتنی ست

 « محبت ِدل» ،هدیه ای زیبا ودوست داشتنی ست

 

هدایای زیبائی از دوست عزیز ودوست داشتنی ، شاعر وهنرمند :  

  پوریا فرهمند  

دوستی تحصیل کرده وبااحساس که ادم به وجودش بعنوان یک جوان ایرانی افتخار میکنه. 

آرزومند شادیهایت هستم پوریای عزیز.موفق ومانا باشی

 

    

 

 

 

 و متن شعِر داخلِ کارت پستال : عصیان بندگی:
گاه می اندیشم
مرگ پایان همه سختی هاست
موسم رها شدن از قفس است
موسم گذشتن از پنجره ها
و سبکبال شدن در هستی

گاه می اندیشم
زندگی چیست به جز تلخی و درد
مثل یک شاخه گلی مانده درون گلدان
نه توان فـریاد ؛ نه توان رفتن
نه توان گذر از سختی این خاک سیاه

گاه می اندیشم
به چه کار آمده ام ؛ من کیستم ؟
زاده یک شام لذت بار ؛
روزگاری پیکری بر پیکری پیچید
من به دنیا آمدم ؛ بی آنکه خود خواهم ؛
کیستم من ؟
گو اسیری هستم ؛ زیر شلاق قضا
زیر سنگینی تقدیر و سرشت
شایدم محکومم ؛ به اسیری ؛ به فنا

گاه می اندیشم
رو به پایان دارد این همه آه
عاقبت خواهم دید ؛ خنده و قهقهه و هر چه که نامش زیباست
عاقبت گرمی خورشید به من خواهد داد
قدرت بودن را

گاه می اندیشم
که چرا فردا هست ؛ که چرا سرما هست
که چرا شاخه گلی پرپر شد از غم و حسرت آب ؟ " ندا آقا سطلانی "
و چرا پنجره های دل من تاریکند ؛ با وجود مهتاب ؟

گاه می اندیشم
این همه عصیان به چه کارم آید ؟
نه توان فریاد ؛ نه توان رفتن
نه توان گذر از سختی این خاک سیاه
گاه می اندیشم
این همه اندیشه به چه کارم آید ؟  
شاعر وطراح کارت پستالهایپوریا فرهمند


http://www.puriya-a.blogfa.com 

  

 انجمن وتالار صدای اندیشه های مانا /بمدیریت فرزانه شیدا

http://sedayeandishehmana.findtalk.net/forum.htm 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد