دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

گامی بردار...

 

گامــی بـردار....

 

هزار باره مهتاب را با خویش همراه میکنم 


آندم که نگاه ماه مرا می پآئید

 

ومیدانم در کوچه های شب تنها نیستم

 

وستاره های نیز درگوش ماه...

 

آرام آرام ... پچ پچی راه انداخته اند 


چه میگوئید؟؟؟ ... ازچه... ازکه سخن میگوئید ؟!


از من؟!... منکه شاعره مهتابم

 

...ورهگذر شبها؟!

 

منکه تنها آشنایم شمائید

 

 وتنها همره شبهایم...

 

 گامهای شما در کنار تنهائی من؟!

 

آرام ...آرام سخن بگوئید ...راز شب

 

 ،،در سکوت ،،آن نهفته است

 

...گوش کنید

 

پــیام ســروش را که میگوید ...

 

از زندگی تا زندگی...

 

 تـــنها گامــهای تـوســـت

 

گامی بردار تا همیشه یک قدم برداشته باشی

 

ایســتادن را مــعنائی نیــست

 

برو حتی اگر ...

 

اگر دیــوار... انتــهای رســیدنـت باشــد


از دیوار اگرچه گذری نیست ...اما..

 

  همـــیشه راه دومــی هــست...همـــیشه!!!

 

برو...  راه دوم نیز انتخاب توست...

 

برو اما هرگز بر جای نیـایـــست ..

 

ایســتادن یعــنی مغــلوب شــدن

 

 تو زائیــده آن نیــستی...

 

 هــرگــز نــخواهی بــود

 

برو...ایســتادن یعــنی مغــلوب شــدن!!! 

 

از شب نیز هراس مکن...برو...

 

 سـروده ی  فــرزانه  شیــدا

 

دوشنبه 19 آذر1386

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ایرج سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://irajsalarvand.blogfa.com/

پشت ـ
پلک های من
به خواب رفته ا ی ،
هنوز .

تو
تنهایی ـ
به مردن
که کنی انکارـ

که زمین و سطح
کشیده آسمان ـ
به شانه هایت
سنگین/

مانده هنوز ـ
به راه ،
همان ـ
گنگ/ لنگ ـ

تو
نرفته ای /
ز خواب های
یاد من .

تو /
تنهایی /

که پشت ـ
پلک های من
به خواب رفته ا ی ،
هنوز
.



اسد سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:41 ب.ظ http://ninameh.blogfa.com

سلام : ممنون از این که بهم سر زدی و مرا شرمنده خودت نمودی از شعزی هم که برام ارسال داشتی بینهایت ممنون هستم وبلاگ جدید را هم تبریک می گویم مبارک باشد و با همان شرعی که گفتم به روزم و از این که بخواهم گامی بردارم
دیگر برای من دیر است که برخیزم اگر دیر نبود مطمئن باش که گام بلند بر می داشتم
جاری همانند کارون

م.ف کویر سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://kimiagarekavir.blogfa.com/

زیبا بود و هست و خواهد بود

ممنون که اومدی و واژه هامو خوندی

بازم سر بزن دوست ندیده

علی میرشمس سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.alimirshams.com

درود
عرض ادب و احترام خدمت سرکار خانم فرزانه شیدا
سپاس فراوان که به بنده سر میزنید و هر گاه که کامنتی از شما میبینم برای ساعتها انرژی میگیرم.
به ابن دولت سرای شما نیامده بودم و از این بابت که آمدم خرسندم.
امید بهروزی دارم برایتان از درگاه خداوند
شاد زی مهر افزون

ذاکرولایت چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ب.ظ http://zakerevelayat.coo.ir

لباس یاس به تن کرد زهرا
.
.

کنار دست مولا نشست زهرا
.
.
.
.
محمد ص خطبه خواند
.
.
.
زهرا بلی گفت
.
.
.
غلت گفتم بلی نه یا علی گفت.
برجمال علی و زهرا صلوات[گل]
[گل]پیوند آسمانی مولا علی ع با خانم فاطمه زهرا س بر شما و خانواده محترم مبارک باد.[گل]
علوی و علی دوست باشید
یا علی امیر المومنین ع[گل]...........................ذاکر ولایت..............110...[بدرود]

سید حسین چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ http://khodavandegar.blogfa.com

سلام بانو

مبارکه
یواشکی؟

اما من پیدا میکنم

عالیه

اما هیچی بلاگفا نمیشه

شاد باشی

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد