دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

کوچ پرستوها - سروده ای از: فــرزانه شـــیدا

 
 
  
؛؛کوچ پرستوها ؛؛
 
درنگاهم سایه غم بود
 
در هنگام کوچ
 
پایم نمی کشید...قلبم نمی گذاشت
  
ونگاه قطره های اشکم را
 
به استقبال جدائی ها
  
روان کرده بود!!!
  
رفتن ناگزیز بود وُ ماندن  بی ثمر
 
دیگر برایم هیچ نمانده بود
 
تا به حرمت آن... چادر ماندن بپا کنم!!!
 
هرگز نمیدانستم
 
...آه... 
 
هرگز نمیدانستم
 
روز کوچ پرستوها
 
روز کوچ من خواهد شد!!
 
و  روزی  ...  ٬٬ راهی شدن٬٬
 
تنها چاره راهم!!!
 
وقت کوچ است...
  
آری...سفر منتظر است
 
که مرا راهی رفتن سازد 
 
 وقت کوچ است  
 
و دراین جاده ی تنهائی
 
من ودل تنهائیم
  
کوچ من کوچ پرستوها بود!!!
 
لیک من تنهایم!!!
  
وپرستوی دگر بامن نیست
 
کوچ من کوچ پرستوها بود!!!
 
به شبی بس تاریک
 
 و رهی طولانی
 
 
کوچ من کوچ پرستوها بود!!!
 
سروده ای از:   فــرزانه شـــیدا
 
 
۲۱ آبانماه ۱۳۸۴
 
 
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
اسد چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://ninameh.blogfa.com

سلام کوچ پرستو معنی رفتن را نمی دهد معنایی دیگر دارد و آنهم این است که زندگی بهاری را همواره طلب می کند و این زندگی بهاری خواستن زیبنده شما است و این حق شما است که همیشه تازه های خوبی داشته باشید تا چون من دیوانه ایی بخواند و لذت ببرد و من از این شعر کوچ شما لذت بردم و همیشه هم شادی شما برایم مهم بوده و هست
وقتی که نوبت رفتن فرا رسد
خواهیم رفت بی آن که دل بخواهد یا خویشتن
وقتی که انتظار پایان نیافت
خواهیم ماند تا که از راه دل رسد
وقتی که فرصتی نیست تا حرف دل زنیم
خواهم ماندتا برسد وقت گفتنش
جاری همانند کارون

بلبل شیدا یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.bolbol65.blogfa.com

سلام

من اتفاقی با سرچ عکس به وبلاگ شما راه یافتم

ظاهرا شاعر هستید
شعر زیبایی بود
منم گاهی شعر میگم
خوشحال میشم بهم سر بزنید

در پناه خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد