دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

چه خسته ....!! ف.شیدا

 
چه  خسته  باز آمد،   دلم ز   آشیانه ء عشق
 
 
 دگر   نخواهم   کرد ، گذر  ز  خانهء عشق
 
 
گل  دلم  یکروز  به   عشق   ایمان    داشت
 
 
به شاخ  شاخ ء امید، غنچه ها فراوان داشت
 
 
تو  شاخء عمرم   را  ،   ز ریشه ها   چیدی
 
 
تو  مرگء روحم  را ،   به جور خود  دیدی
 
 
دگر   نسیم ء بهار  ،   شکُفتن ء من    نیست
 
 
،،دوباره روئیدن،،  به  گُلشن ء من  نیست
 
 
دگر   نمیخواهم     ،    شکسته     باز    آیم
 
 
   شکسته  شاخم  را  ...  به   غنچه     آ رایم   
 
 
     دگر    نمیخواهم    ‌‌ ...       زعاشقان   باشم      
 
 
به   قلب‌ء   پژمرده   ...    گُل   خزان باشم
 
 
به    باغبان     دیگر  ...   نمیدهم     دل را
 
 
به او نخواهم  بست  ...  امید ء باطل را !!!!!
 
 
 گُل  دل  ما   را  ... دگر   بهاری      نیست
 
 
بدونء  تو    هرگز     مرا   قراری    نیست
 
 
دگر   تو    در   باغی  ،   مرا  نخواهی   دید
 
 
   چو    ریشه  ء جانم  ،  ز عشق تو خُشکید
 
 
ســروده ء فــرزانه شـــیدا  ۱۳۸۲
 
 
 

 

آشیانه های شعرم به روز است

 

Iran Blogme

 

 
نظرات 4 + ارسال نظر
قاری قرآن شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ http://kalamerab.persianblog.ir

از پایگاه قرآنی کلام رب دیدن کنید و آن را برای همه دوستان بفرستید
www.kalamerab.persianblog.ir

اسد شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ http://ninameh.blogfa.com

سلام از بابت وازه ها ممنون هستم و از این که به فکر من هستی بینهایت ازت ممنون هستم و ان روز هم که دیدی برات نوشتم موضوع وازه بود برای دانشجویی از یکی از دانشگاه ها و من به یاد شما و موضوع واژه ها افتادم و گفتم چقدر خوب است ازاین موضوع و بلاگ استفاده کنیم و خوب هم در حدو ۶۴ صحفه برای دانشجویی در یکی از دانشگاه درست کردم و برد تا بدهد استاد خودش و شاید هم بعدا باز مورد اسفاده هم باشد و امروز هم فسمت تازه را برداشتم و این موضوع برای من مهم است چون شما برایم اهمیت داری وگرنه زیاد تاکید نداشتم و حال که فرمودی بودی من اگر بتوانم و امکانش برایم باشد دوست دارم تمام نوشته های شما را داشته باشم و در فکرش هم هستم چون از یکی ازدوستان خواستم که وقتبرام بگذارد برای اشعارت تا اگر شد دفتر چه ایی از اشعار شما را داشته باشیم وقتی ما در اینترنت دسترسی به تک تک اشعار شما داریم دیگر نیاز به خریدن نیست در ضمن من همیشه شما را اذیت می کنم این را خودم می دانم و هیچکاری هم نمی توانم بکنم که مزاحم شما نشوم باور کنید این یک حقیقت است ولی شما همیشه مرا یاری می کنی من منتظر کلیه وازه ها خواهم ماند در این وبلاگ هم شعر زیبایی نوشته شده بود ولی من دوست نداشتم که عشق برای شما درد سر شده باشه خدایی عاشق نیستی
اگر عاشق هیچ کس نباشی عاشق خدا که هستی این را مطمئن هستم نوشته ات این را داد می زند
خیلی نوشتم
جاری باشی همانند کارون
شهادت حسین ابن علی را به شما فرزند گرامیش تسلیت می گویم

نیازمند شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://neiyazmand

سلام
از سروده های قشنگ تان لذت بردم.
موفق باشید

علیرضا یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ http://katoolmiderakhshad.blogsky.com

آخخخ پاهام سوختم.
سلام.
رفته بودم روی بخاری یخم آب بشه پاهام سوخت.

ممنون از اینکه از اون سر دنیا سر میزنی به این سر دنیا.
این چند روزه هم یه سری مشکلات نذاشتن که وبلاگ رو سرپا نگه دارم.
باز هم بسیار ممنون که سر زدین.
یه نظر سنجی تو وبلاگ میزارم میخوام نظرتونو بدونم.

راستی در مورد موضوع نان.
فکر کنم فقط تا مرز صحبت پیش رفت چون در طول این چند روز طرح ضربتی دوگانه سوز کردن نانواییهای استان گلستان جواب داده و نانواییها در سه نوبت پخت میکنند.
البته این رو هم بگم که آرد نانوایی ها به صورت رایگان و بیش از حد معمول توسط مسئولین مربوطه تامین شده تا دیگه مشکل آرد وجود نداشته باشه.
در مورد گاز هم باید بگم که تقریبا همه یکم گاز رو دارند و گازی قطع نشده.بلکه فشار گاز کم شده.
برای راحتی سوخت خانگی مردم هم شهر ها رو منطقه بندی کردن و به مردم سوخت میرسونن.
باید بگم که عامل مشکل فعلی چند تا چیزه:
۱- عدم تعهد دولت ترکمنستان به قراردادنامه سال پیش که مدت اون هم ۳ سال بوده.
۲- سرمای بی سابقه.
۳- عدم کارهای زیربنایی در شمال کشور.(چون باید این نکته رو بگم که ایران گاز رو صادر میکنه منتها از جنوب کشور و چون هیچ ارتباطی بین شبکه گاز شمال و جنوب کشور نیست ما به این وضع دچار شدیم)
۴- به علت سرمای بی سابقه ,مردم بیش از حد معمول از گاز استفاده میکنند.


راستی این رو بگم که من و خانواده ام طی این مدت مشکل گاز نداشتیم و خیلی ممنون که به فکر ما هستین.

نکته آخر اینکه چرا شما از سیستم رایگان نظر سنجی استفاده نمیکنی؟
اگه خواستین میتونم کمکتون کنم.
فعلان بابای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد