دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

عشق رنجید

 

 

با من حتی به سکوت   

 عشق و رویا و خیال

همچو یک نغمه  که آید ز بهشت 

روز و شب  ساز محبت میزد

تا نگاهم به محبت یکروز

همره عشق

و سرمست امید

تا به آن وادی رویائی  رفت در پی عشق درون دلها

تا ببینم که هنوز عاشقی میخواند

لیک افسرده دلم باز آمد  

همه دلها به سکوت یا بسی تنها بود

عشق رنجید و  خزید  کنج قلبم غمگین

و دگر نغمه عشق  رو به خاموشی رفت

و سپس شورش فریادی شد

و پریشان دل من باز آمد  

پس از آن عشق فقط گریان بود

و بسی غمزده وقهر آلود

دگر او میدانست  که تمنای دل انسان نیست

عشق شاید هر روز

از کنار تو هم آرام گذشت

در تو هم عشق ندید

لیک بامن این عشق  

جسم انسانی شد

تا که فریاد شدم  

و دلم سخت گریست  

وای اگر عشق نیابد قلبی

و به فقری برسد

آنزمان میگرید  

تو ولی باز ز خود می پرسی :

از چه من غمگینم

فرزانه شیدا

 

۵خرداد۱۳۸۵

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سید یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://khodavandegar.blogfa.com

سلام


زیبا بود


وقتی حاضر میشی رنگ و بوی دیگری میگیرم


ممنونم ازت ...

سید یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

تولیستمی که زیبا ...

نجمه دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.mosaferejadeyeeshgh.blogfa.com/

سلام خانوم فرزانه شیدا.شعر شما در وبلاگ خرداد متلق به عرفان منو تحت تاثیر قرار داد.خ.شحال می شم به ما هم سری بزنید و چون به شعر مسلط هستید نظرتونو در مورد یکی از متنهای من بگین.ممنونم.یا حق.

محمد پولادیان سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.judo-jam.blogfa.com

سلام
دوست گرامی شعر زیبایی بود . امید همواره مانا باشید .
پیروز و استوار باشید .

سمیر چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سلام خانم شیدا
قلمتان زیباست و احساستان زیبا تر
پیرو دستور حضرت عالی:
معیار بزرگی
سلام آقا دلم تنگ است امروز
برایم ناله آهنگ است امروز
دروغ و کفر معیار بزرگی است
چه گویم حرف حق ننگ است امروز
گروهی در زمین تندیس حقند
جواب حرف حق سنگ است امروز
کجا این بنده در چنگال نفس است
اسیر قوم صد رنگ است امروز
زمانی خوب بودن آدمی بود
برای بد شدن جنگ است امروز
بیا آقا عدالت گستری کن
که پای عدلمان لنگ است امروز
.::سمیر::.
موفق باشید و عاشق
یا حق

سید شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام


اول هفته خوبی برایتان آرزومندم


امید دارم تمام دقایق تا پایان هفته سرشار از خیر و خوشی باشد ...

________________________________________

در اطاقی آرام

تنها بنشینید و چشمانتان را ببندید و توجهتان را به درون معطوف کنید و بارها در دلتان بگویید

""" من هستم """

محمد چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ http://hami334.blogfa.com

سلام
از چه رو این همه غمگینی؟
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد