دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

محفل عارف

 

 

 

ساقی وُ  مّی   بود  وُ بر ساغر شراب و  مُخمری   

 

 

محفلی بود  و ُدمّی  بود  و  ُبسی عارف  دلی 

  

 

 هرچه  میکردم ، بیایم  ، آن   میان ، شاید رهی 

 

 

باز  دیدم , جایگاهی نیست مارا , درچنانین محفلی

 

...

 

 

 با دلم گفتم  که :  شیدا   جای خود  پیدا  نما !!!

 

 

جاى ما خالى , ولی، ازچه  جدا مانده ، دلیم؟!  

 

 

  قلب ِشیدا را کجا باید که  باشد  جایگاه ؟!  

  

 

 گو بمن" شیدا ؟!  چرا,  زین محفل عارف  ،  

 

 

 بدین سان غافلیم .؟ 

 

 

ف.شیدا - فرزانه شیدا   

 

شنبه 25 مهر ماه سال 1388  fsheida  

    

نظرات 2 + ارسال نظر
Smile To Me یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.xyz.blogsky.com/

سلام
خیلی قشنگ بود.
فکر نمی کردم اهل عرفان باشید!!!
فقط دو چیز رو نمی فهمم
1.هر چه میکردم، بیایم، زین میان، شاید رهی
بیایم درسته یا بیابم؟
2. محفلی بود و دمی بود و بسی عارف دلی
منظور از دمی چیه؟
شرمنده IQ پایین زدم منظورتونو نفهمیدم!!!

فرزانه شیدا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ http://fsheidaa.blogsky.com

سلام دمی یعنی زمانی ولحظه ای (دم) مثل :
آن دم که ترا دیدم به معنائی :دراون لحظه که ترو دیدم
اینا هم عزیزمن به ایکو ربطی نداره و برای اینه که کلمات گرفته شده از زبان پارسی قدیمه وممکنه همه باهاش آشنا ئی نداشته باشند برای همین نگران نباشید(لبخند) قابل درکه!
بعدش همیشه از من باید بپرسید به ¨ی علاقه نداری ههههههههههه آخه تعداد اونها کمتره من به عرفان- فلسفه -منطق- متافیزیک- روانشناسی -جامعه شناسی-انسان شناسی -ادبیات-نقاشی مدرن وخلاصه هرچی که به نوعی هنر واندیشه باشه علاقمندم واز هرکدوم هم برای خودم در حد ی که برام مقدور بوده خونده ودنبالش بودم
وبااینکه منطق وفلسفه وعرفان ودرنهایت متافیزیک میتونند یا برخی کامل ضد همدیگه هستند اما من فکر میکنم هرکدوم شیرینی خودشون رو دارند وخوندنش خالی از لطف نیست لااقل برای من که به مسائل ذهنی وفکری ودرکنارش عارفانه وعاشقانه وشاعرانه اهمیت میدم واین لازمه ی کسیه که میخواد درست وحسابی شعر بگه دیگه اینجوریاس دیگه بعدا که یه چائی باهم خوردیم برات حسابی توضیحمیدم البته اگه فرار نکنی هههههههههههههههه
شاد ومانا باشی وآرزومند موفقیتت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد