دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

دیوان شیدائی اشعار ف .شیدا

اشعار فرزانه شیدا -Farzaneh Sheida

( آبی رهائی*)

 

 

چیزی ازم نمونده,  جز یه دل شکسته
با قلب عاشقی که ,توُ انتظار نشسته
چیزی ازم نمونده,  جز غزل وترانه
توُ دفتر جدائی , گریه های شبانه
چیزی ازم نمونده , بجز به غم نشستن
شاخه ی آرزو رو , تُودست دل شکستن
 

دلم میگه :رها شو , توُ آسمون پرواز
بخون ترانه ی عشق, با اون قناری ناز
 

نشستن وشکستن , کی میرسه بجائی
پَری بزن , به شادی توُ ( آبی رهائی*)
آبی آسمون رو,  برو تا اوج پرواز
قصه ی عاشقی رو, کسی ندیده در راز
 

بخون ترانه ی عشق, که عاشقی قشنگه
دنیای شاعرانه اش,  دنیائی رنگارنگه
خدای ما کریمه  , اگرچه دل شکسته
کجا رسیده قلبی , که پای غم نشسته؟!
 

دلم میگه:  رها شو ,توُ آسمون پرواز
بخون ترانه ی عشق, با اون قناری ناز
 

فرزانه شیدا 

 

شنبه 28 آذر 1388  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پدر آمرزیده یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

بی غم شو نگار من .. پائیز و بهار من

فرزانهء حسّاسم ... شعر تو شعار من

دیوانه شوم هر سال ... در ماه محّرم من

در ماه صفر هم باز ... ماه های دگر هم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد